TRAVELRETAIL
. INFO
Leer hoe het Travel Retail kanaal werkt.
Waarom u in dit kanaal aanwezig dient te zijn.
En wat de verschillen zijn met traditionele retail.
Tijdens een op maat gemaakte Travel Retail Masterclass neemt Aircommerce oprichter Melvin Broekaart u mee door de internationale wereld van Travel Retail (ook wel Airport retail genoemd). Een wereld gekenmerkt door luxe merken, mondaine winkel omgevingen en ‘captive audiences’.
Privé, in een kleine groep of met uw complete team wordt u volledig op de hoogte gebracht van de ins & outs van dit bijzondere, snelgroeiende kanaal. U leert o.a. over de oorsprong en toekomst van travel retail, over aankoop patronen en customer journeys en over waarde ketens en financiële parameters.
Tijdens een benchmark sessie wordt er dieper ingegaan op de kansen & mogelijkheden binnen uw branche / productgroep en worden de travel retail activiteiten van directe concurrenten onder de loep genomen.
Als afsluitend onderdeel van de dag worden de kansen voor uw onderneming in travel retail uitgelicht en worden op basis van kritieke succes factoren gezamenlijk de eerste stappen vastgelegd voor uw succesvolle entree in travel retail.
Doe wat van diverse nationale- en internationale merken reeds eerder hebben gedaan en laat u tijdens een uur, dagdeel of gehele dag bijpraten over dit unieke retail kanaal.
AIRCOMMERCE
Airport Pop Up is onderdeel van Aircommerce – specialist op het gebied van verkoop- & marketing op luchthavens wereldwijd.

Airport Pop Up is onderdeel van AirCommerce – specialist op het gebied van verkoop- & marketing binnen het Travel Retail kanaal.
Vanuit Amsterdam werken we voor merken, retailers en luchthavens in binnen- & buitenland

De activiteiten van AirCommerce zijn in drie categorieen in te delen: Advies, verkoop en marketing. Allen op het gebied van Travel Retail. De verzamelnaam voor de retail omgevingen op luchthavens, aan boord van luchtvaart maatschappijen, ferry-lines & cruiseschepen en retail gericht op militairen & diplomaten.
We helpen zowel merken, retailers als luchthavens met het ontwikkelen van een toekomstvisie binnen travel retail, we implementeren nieuwe digitale technologieën, we maken producten verkrijgbaar in luchthaven winkels en we zorgen voor unieke merkbelevingen gericht op miljoenen reizigers.

Travel Retail is het ultieme kanaal voor verkoop & brand-building.
Vanaf het passeren van de veiligheidscontrole tot aan het moment van aan boord gaan beleven reizigers een uniek moment, het Gouden Uurtje. Positief gestemd door de aankomende reis en prettig ‘gevangen’ in een mondaine winkelomgeving. Eindelijk is er tijd om te ontdekken. Merken, producten, nieuwe introducties of klassiekers die ze nog nooit fysiek onder ogen hebben gekregen. In travel retail wordt het verschil gemaakt.