HET
GOUDEN UUR
Tussen veiligheidscontrole
& het moment van aan boord gaan.
Een uniek moment. Het Gouden Uur.
Consumenten winkelen steeds vaker online. Fysiek winkel bezoek daalt gestaag. Onderzoek geeft aan dat consumenten –in plaats van fysiek winkelbezoek- hun schaarse vrije tijd liever besteden aan vrienden, familie en het gezin & teleurgesteld zijn in de fysieke winkelbeleving.
Tegelijkertijd geven veel consumenten aan dat zij een product fysiek willen hebben ervaren alvorens tot een aankoop over te gaan. Waar komen consumenten nog wel in aanraking met uw product? Op de luchthaven Schiphol.
Vanaf het passeren van de veiligheidscontrole tot aan het moment van aan boord gaan beleven ze een uniek moment, het Gouden Uur. Positief gestemd door de aankomende reis en prettig ‘gevangen’ in een mondaine winkelomgeving. Eindelijk tijd om te ontdekken. Merken, producten, nieuwe introducties of klassiekers die ze nog nooit fysiek onder ogen hebben gekregen. Vasthouden, proeven, proberen en passen. Op de luchthaven Schiphol wordt het verschil gemaakt.
Aircommerce realiseert product- & merkbelevingen op luchthavens. In de vertrekhal, nabij de gate of op de winkelvloer. Gericht op lange termijn brand-building , op directe verkoop op de luchthaven of op onmiddellijke aanschaf door de reiziger bij thuiskomst.
Neem vandaag nog contact met ons op om vrijblijvend te bespreken wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen.
AIRCOMMERCE
Airport Pop Up is onderdeel van Aircommerce – specialist op het gebied van verkoop- & marketing op luchthavens wereldwijd.

Airport Pop Up is onderdeel van AirCommerce – specialist op het gebied van verkoop- & marketing binnen het Travel Retail kanaal.
Vanuit Amsterdam werken we voor merken, retailers en luchthavens in binnen- & buitenland

De activiteiten van AirCommerce zijn in drie categorieen in te delen: Advies, verkoop en marketing. Allen op het gebied van Travel Retail. De verzamelnaam voor de retail omgevingen op luchthavens, aan boord van luchtvaart maatschappijen, ferry-lines & cruiseschepen en retail gericht op militairen & diplomaten.
We helpen zowel merken, retailers als luchthavens met het ontwikkelen van een toekomstvisie binnen travel retail, we implementeren nieuwe digitale technologieën, we maken producten verkrijgbaar in luchthaven winkels en we zorgen voor unieke merkbelevingen gericht op miljoenen reizigers.

Travel Retail is het ultieme kanaal voor verkoop & brand-building.
Vanaf het passeren van de veiligheidscontrole tot aan het moment van aan boord gaan beleven reizigers een uniek moment, het Gouden Uurtje. Positief gestemd door de aankomende reis en prettig ‘gevangen’ in een mondaine winkelomgeving. Eindelijk is er tijd om te ontdekken. Merken, producten, nieuwe introducties of klassiekers die ze nog nooit fysiek onder ogen hebben gekregen. In travel retail wordt het verschil gemaakt.