HET

GOUDEN UUR

Tussen veiligheidscontrole
& het moment van aan boord gaan.
Een uniek moment. Het Gouden Uur.

 

Consumenten winkelen steeds vaker online. Fysiek winkel bezoek daalt gestaag. Onderzoek geeft aan dat consumenten –in plaats van fysiek winkelbezoek- hun schaarse vrije tijd liever besteden aan vrienden, familie en het gezin & teleurgesteld zijn in de fysieke winkelbeleving.

Tegelijkertijd geven veel consumenten aan dat zij een product fysiek willen hebben ervaren alvorens tot een aankoop over te gaan. Waar komen consumenten nog wel in aanraking met uw product? Op de luchthaven.

Vanaf het passeren van de veiligheidscontrole tot aan het moment van aan boord gaan beleven ze een uniek moment, het Gouden Uur. Positief gestemd door de aankomende reis en prettig ‘gevangen’ in een mondaine winkelomgeving. Eindelijk tijd om te ontdekken. Merken, producten, nieuwe introducties of klassiekers die ze nog nooit fysiek onder ogen hebben gekregen. Op de luchthaven wordt het verschil gemaakt.

AirCommerce realiseert product- & merkbelevingen op luchthavens. In de vertrekhal, nabij de gate of op de winkelvloer. Gericht op lange termijn brand-building , op directe verkoop op de luchthaven of op onmiddellijke aanschaf door de reiziger bij thuiskomst.

Neem vandaag nog contact met ons op om vrijblijvend te bespreken wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen.

Neem Contact Op
Travel Retail . info
0
Passagiers per jaar op ‘s werelds drukste luchthaven
0
Luchthavens Wereldwijd
0
Pop Up bezoekers per locatie per maand
0,
Gemiddelde verblijfstijd achter douane

AIRCOMMERCE

Airport Pop Up is onderdeel van AirCommerce – specialist op het gebied van verkoop- & marketing op luchthavens wereldwijd.